onsdag

// Bilder ifrån min stuga med Axi //
Igår var jag med Lovisa en sväng innan jag åkte ut och sov hos Axel. Idag har jag jobbat kväll, hann med ett träningspass efter vilket var super skönt. Måste verkligen komma igång med träningen känner jag, känner mig som en klumpiduns. Imorgon efter att jag jobbat ska jag på kalas. Hoppas att vädret blir bra!

Tisdag

I söndags åkte jag, Axel och Simon till Tofta där mina systrar, Alex och mina syskonbarn var för en grillkväll. Igår åkte vi till Växjö för att shoppa. Jag köpte bland annat en regnjacka som jag tycker om supermycket. Nu sitter jag med min farmor och kollar på allsång på skansen!

Last few days

Svensk sommar när den är som bäst!

försten i vattnet vinner

I tisdags efter jobbet åkte jag och min pojkvän till min sommarstuga. Vi åt grillat i solnedgången, spelade kort, solade, badade och hade ler krig. Sammanfattat: världens mysigaste, samt att jag är kär i bästa killen!

Tisdag

Hej! Har jobbat hela helgen och varenda dag sedan jag kom hem ifrån Tylösand, ibland dubbla pass. Så ska bli skönt att jag är ledig imorgon. Axel kommer snart till mig då vi ska åka iväg över natten!

Lördag

Hur glad som helst över min lediga förmiddag, då jag och Elvira solade och badade hos hennes pojkvän. Nyss hemkommen ifrån jobbet så måste sova för ska jobba tidigt imorgon. Godnatt!

Flytta hemifrån

Jag längtar så mycket efter att få flytta hemifrån, inreda som jag själv vill ha det med min egna stil. Ha något alldeles eget, efter alla dessa år med packning fram och tillbaka mellan mamma och pappa. Känns som jag inte har någon ordning på mina grejer och är ganska förvirrande att bo på flera ställen speciellt om man flyttar så ofta som jag har gjort de senaste åren. Sen är det ju en stor del av att faktiskt bli vuxen och självständig. Detta ligger nästan högst upp min önskelista just nu, förutom en resa till Grekland som tar toppen!

promday

Bästa dagen och bästa saknade Hanna som nu befinner sig i Grekland. Kan inte denna dagen ske igen!

best of summer

Onsdag

Jobbat med Elvis och Carro ikväll, går så mycket lättare när man har kul med dem man jobbar med. Måste verkligen rekommendera fish and chips på restaurangen bar&ät där jag jobbar. Hur gott som helst helt klart en utav mina favoriter där. Man får det även upplagt fint i en bägare. Har lite sovmorgon som varit efterlängtad. Påtal om att längta så kommer Axel till mig imorgon kväll, efter att han varit på semester i några dagar. Nu ska jag sova godnatt!

Tisdag

Spenderade min lediga kväll med bästa Elvisplevis. Nu har jag krypit ner och laddar om inför 13 timmars jobb imorgon. Godnatt!

Jobb jobb

Hej! Igår var jag hos Axel, vi kollade på känn ingen sorg, vad jag älskar den filmen. Sen kollade vi såklart på finalen i VM. Jag försöker jobba så mycket som jag bara kan, jag har tre jobb och jobbar varje dag i några veckor framöver. Men lever på att jag om ca 50 dagar ska till London med min Axel!

a month ago

Helt otroligt vad tiden går, redan en månad sedan vi tog studenten!

Super bra

Har verkligen haft toppen dagar. Vi tältade första natten i Torekov, sedan var vi Hovhallar och Båstad på dagen. På eftermiddagen checkade vi in för två nätter på Tylösand, var hur skönt som helst att kunna vara på stranden sen gå upp till spat. Sista dagen blev lite spontan då vi åkte till Falkenberg och sov i bilen. Kom hem igår kväll då Axel och jag kollade på film innan vi somnade. Nu väntas veckor med jobb!

Summer night

Tylö

Varit i solen hela förmiddagen och avslutade det med spa. Skulle kunna leva såhär ett bra tag, nu ska vi ut och äta middag!

Härlig måndag

Idag har vi varit i Hovshallar för att kolla på utsikten, vi stannade till i Båstad för att bada i havet och Axel hittade ett jättemysigt café. På eftermiddagen checkade vi in på hotellet i Tylösand och tog ett dopp i utomhuspoolen. Nu på kvällen har vi ätit gott på Leifs!!

Godmorgon

Godmorgon från tältet. Vi vaknade klockan 7 så vi har redan packat ihop tältet, ätit frukost och checkat ut. Så nu är vi påväg till nästa destination!

Torekov

Nu har vi anlänt till Torekov! Hur mysigt som helst, nu ska vi krypa ner i tältet!

One day left

Hej! Jag jobbar delad tur idag, så ska snart gå på och jobba kväll. Har passat på att packa och inhandla lite nytt inför imorgon. Ser framemot att komma iväg några dagar och ha det mysigt med Axel!

hotel tylösand

Är det någon som längtar till söndag så är det jag. Jag har nämligen några dagar ledigt nästa vecka då jag och Axel har bokat hotel i Tylösand. Vi har även tänkt tälta två nätter vilket också kommer bli asmysigt! Snart kommer Linnea och hämtar upp mig, vi tänkte äta lunch på bar&ät. Ska även jobba ikväll, vi hörs!